9 stycznia 2013

[0431] Mętlik

     Dni mi się zlewają, nie mam pomysłu co ze sobą zrobić. Otwieram ten swój magiczny notesik, a w nim stos zapisków - jutro kartkówka, dokończyć plakat, przygotować referat, po szkole kawa z Pauliną, sprzątnąć pojary spod okna, żeby tatko ich sam nie wyrzucił, a Wraz z nimi mnie z domu...
     Co będę się dalej rozpisywać bo można byłoby napisać powieść i nakręcić całkiem niezłą ekranizację. Dziękuję bardzo, za ciepłe powitanie :)
     Poniżej wolne szablony:



<pobierz>

 <pobierz>

<pobierz>

Do by było na tyle...
Lovki, kisski itd ;)

7 komentarzy:

  1. Wszystkie szablony są cudowne, ale osobiście jestem fanką pierwszego i czwartego szablonu. Mam słabość do tych światełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szablony świetne, trzy ostatnie podobają mi się najbardziej :)
    PS nie musisz opisywać w tytule "by Joanna". listę na dole robi się ręcznie, więc ja to sama. dopisuje. poza tym wszystko jest jak najbardziej w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, dobrze, dobrze, myślałam, że każda Szabloniarka tak robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, nie bardzo wiedziałam gdzie je zadać. >w<
    Więc. Zamawiałam już tu szablon, jednak po pewnym czasie chciałam odświeżyć bloga na żywsze kolory. Usunęłam szablon a potem ustawiłam nowy w projektancie online.
    Pytanie jest takie, czy mogę składać nowe zamówienie, a jeśli tak to czy jest jakieś ograniczenie czasowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah. I jak na razie ściągnęłam szablon czwarty. Jest piękny. :3

      Usuń
    2. Możesz zamawiać, i niema żadnego ograniczenia czasowego.

      Usuń

Szeroka lista

Obserwatorzy