30 stycznia 2013

Podsumowanie stażu Joeanny

Z racji ferii postanowiłam zrobić coś dobrego i napisać kilka słów na temat Joeanny, naszej nowej szabloniarki, która z dniem 30 stycznia 2013 kończy swój staż. W czasie ubiegłego miesiąca dodała 4 posty z szablonami zawierające łącznie 14 szablonów, z których najbardziej podobał mi się ten. Jest taki dopracowany, no i ta trawa na dole tworząca przejście miedzy nagłówkiem i tłem bardzo ciekawie się prezentuje. Wracając: myślę, że wszyscy zgodzą się z tym, że od dzisiaj powinniśmy nazywać Joeannę pełnoprawną szabloniarką. Joeanna ma nieco inny styl niż reszta pracujących tu szabloniarek, dzięki czemu wniosła na naszego bloga sporo świeżości. Jej szablony są proste, ale i dopracowane pod względem kolorystyki i jakości, na co osobiście zwracam największą uwagę. Dziewczyna naprawdę ma talent i myślę, że w przyszłości może nas naprawdę pozytywnie zaskoczyć. 

Warto nadmienić, że nasza nowa szabloniarka prowadzi również bloga graficznego, na którego serdecznie zapraszamy. Swoją drogą, ma tam naprawdę profesjonalny nagłówek.


Mam nadzieję, Joeanno, że zostaniesz z nami na dłużej, gdyż współpraca z tobą to sama przyjemność.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

3 komentarze:

  1. Gratuluję Joeanno pomyślnego przejścia stażu! :)
    Ps. Wysłałam zgłoszenie, pisałam jako Anonim pod notką Lizz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądźmy szczerzy, nikt nie miał wątpliwości, że Joeanna przejdzie ten staż :D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoho, wchodzę na Wyimaginowaną grafikę, a tu taka niespodzianka. Miło :)

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy