14 lutego 2013

[0452] Pamiętaj, że pozwoliłeś mi odejść

Cześć. To znowu ja. Z racji tego, że mam nieco wolniejszy wieczór postanowiłam podzielić się z Wami kolejnym szablonem. Co prawda jest tylko jeden i do tego sprzed półtora tygodnia; napis na nim stał się mało widoczny po zastosowaniu topazu (dlatego w nowszych szablonach, które swoją drogą ukażą się w następnym poście i obiecuję, że będzie ich więcej, napis użyty został już po zastosowaniu filtru), co trochę psuje jego końcowy efekt, ale według mnie, nie jest źle.

I to by było na tyle. Jeżeli znowu coś jest nie tak z kartami - z góry za to przepraszam. Moje przeglądarki są nie do zniesienia: kody raz działają, a raz ni w piętę ni w oko nie mogę nic zrobić. To powoli staje się naprawdę uporczywe, a wgranie jednego szablonu i ustawienie go na blogspocie zajmuje mi od 30 minut do godziny. Wybaczcie, ale tyle naprawdę nie mam ochoty się męczyć; gdybym zechciała wstawić kilka szablonów, musiałabym męczyć się cały dzień.
PS Widziałam, że poprzedni szablon trafił do Katalogu Graficznego! Jestem naprawdę mile zaskoczona z takiego obrotu sprawy; nie myślałam, że może komuś się tak spodobać! Dziękuję, dziękuję!
PS2 Dziewczyny, powiedzcie mi, czy nie dodaję za szybko tego postu? W jakich odstępach czasowych działacie? :) 
PS3 Zapraszam również do poprzedniej notki Lizz; TU :)

12 komentarzy:

  1. świetny szablon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest cudny ! Może i topaz trochę zepsuł napis, ale na dobrą sprawę nie jest źle i szablon prezentuje się dobrze :) cudowna kolorystyka i klimat ^^

    Nie dodajesz postów za często, skądże! Im częściej, tym lepiej.
    Moglabys w kodzie zastosować padding, ale zrozumiem, jeśli powiesz, że ci nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sama w tym szablonie urzekl lew. Dodal mu nutke tajemniczosci i fantastyki. Poczatkowo mialam go uzyc do opowiadania ale potem stwierdzilam ze tu lepiej sie przyda. Dziekuje za mile slowa.
      Pisze z anonimowego gdyz jestem na telefonie. :)
      Eve vel Maia.

      Usuń
  3. Kolejny fantastyczny szablon w twoim wykonaniu. Uwielbiam ciepłą kolorystykę, czyli taką, jaką Ty zastosowałaś. ^^
    Powodzenia w szablonowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepła kolorystyka i lew nadają szablonowy ciekawy i przyjemny klimat. Podoba mi się, ale zastanawiam się czy posty pisane żółtą czcionką są czytelne na tym tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolory, czerwony i żółty, zawsze kojarzyły mi się z jakimś festynem, ten szablon właśnie kojarzy mi się z festynem, takie żywe kolory i w ogóle. Zakochałam się <333 w Twoich szablonach, masz swój własny styl, znaczy, hmmm, nie wiem jak to określić, ale naprawdę ładne, bardzo, bardzo ładne :D
    P.S.: Wiem, widziałam. Gratulacje!
    P.S.2: Nie, nie za szybko, tak jak to powiedziała Lizz "Im częściej, tym lepiej."

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękny szablon! Bardzo mnie intryguje, cóż to za para tam jest. Jedyne, do czego mogę się doczepić, to chyba tylko to, że tekst posta zbytnio jest przyklejony do ramek i nie ma marginesów, ale tak to jest ideolo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to sama nie wiem, znalazłam te zdjęcie na weheartit. Dziękuję za miłe słowa, wiem, że nie ma marginesów, ale nie miałam siły się z tym bawić. :D

      Usuń
    2. Mogłabyś mi może podesłać to zdjęcie, jeśli je masz? Na którymś z moich blogów, w profilu są. Oczywiście, jeśli możesz. :D

      Usuń
  7. Wprowadziłam Cię w błąd; zdjęcie pochodzi z deviantart. Przepraszam. A tu masz link: http://wstaw.org/m/2013/02/15/raining_sunset_warmth_by_jaicca-d23soik.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie lwa dodaje niesamowitego uroku szablonowi. Tak samo jak mocne kolory. Może tylko topaza odrobinę za dużo, ale poza tym jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy