20 czerwca 2013

Podsumowanie stażu Vainxeathe

Vainxeathe oddała swoją pierwszą notkę, "Ourselves", 19 maja, a co za tym idzie - wczoraj ukończyła swój staż. Tym samym czuję się zobowiązana do podsumowania jej dotychczasowej działalności w tej krótkiej, ze względu na mój stan psychiczny, notce. No ale skupmy się na Vain (uwielbiam to zdrobnienie :D).
W czasie trwania stażu udało jej się dodać 25 szablonów, w tym 9 zamówień, a moim ulubieńcem jest TEN. Jest to liczba niemała. Vain wydaje się osobą pracowitą i utalentowaną. Jej prace są estetyczne, dopracowane i - co najważniejsze - podobają się zamawiającym.
Miesiąc to nie jest dużo czasu na dogłębne poznanie, ale w tym momencie nie wyobrażam sobie naszej szabloniarni bez Vainxeathe. Witam w załodze i gratuluje pomyślnego przejścia stażu! :D

Ponieważ nie jest to notka z szablonami - możecie ją przykryć już w piątek wieczorem.
Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Mi też ten szablon się najbardziej podoba! :D
    Gratuluję Vainxeathe! Miłego szablonowania tościków z wyimaginowanej poduszeczki! ;)
    Notkę przykryję, ale w sobotę jak siły wyższe pozwolą. Jak na razie niech cały świat dowie się o tym, że mamy nową pełnoprawną szabloniarkę ;D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przejścia stażu ;) Nie było mowy, żebyś nie przeszła go.
    Kaeru, interpunkcja poprawiona, ogonek dopisany i pozwoliłam sobie zaktualizować ,,Załogę''. Posegregowałabym tą ramkę jeszcze alfabetycznie, ale nie wiem, czy spodobałoby Ci się to więc zostawiłam...
    Poza tym, Kaeru kazała mi to napisać jako propozycję, więc piszę. Chodzi mi o to, że tak naprawdę o Was, szabloniarkach, wiemy niewiele. Co Wy na to, ażeby machnąć gdzieś jakiś krótki opis? Były kiedyś podstrony szabloniarek, ale pomysł przepadł ze zmianą ichniejszego regulaminu. W tym opisie mogłoby być chociażby to, jakie szablony mogłybyście przyjąć do zamówień, a które z pewnością nie - to by trochę ułatwiło zamawiającym wybór którejś z Was i powiedziałoby czy w ogóle zrobiłybyście coś o takiej czy innej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! ^^ To było oczywiste, że przejdziesz, bo robisz cudowne szablony, Vainxeathe ;) Kaeru wybrała jeden najlepszy, a mi się podobały wszystkie jednakowo <3 Serio, robisz śliczne szablony, aż pozazdroscić :)
    Jeszcze raz gratuluję i życzę dużo weny! :)
    Pozdrawiam, Mirrors

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram szablon z notki [0464] na http://fanfiction-1d-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nawet nie wiedziałam gdzie to napisać, więc postanowiłam tutaj. Mianowicie chodzi mi o szablony, głównie te wcześniejsze, starsze. Sprawdziłam kilka postów, między innymi z grudnia 2012 i chciałam pobrać dwa szablony, niestety oba pliki wygasły. Jest to wielka szkoda, że coś pięknego nie może już być przez nikogo pobrane. Nie wiedziałam więc gdzie o tym wspomnieć i postanowiłam tutaj, z pytaniem: co z nimi? Czy jest jeszcze szansa na to, by wróciły te szablony? Odnowić pliki? Czy nie bardzo?
    Pozdrawiam i gratuluję Vainxeathe przejścia, bo naprawdę robi cudowne szablony. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli plik wygasł to wydaje mi się, że nic nie można z tym zrobić - szablon przepadł :( DaFne wspominała jednak, że gdy zorientowała się, że niektóre szablony wygasają - pobrała swoje szablony. Jeśli są to jej prace, to możesz się jej spytać, czy ma konkretnie te, które chcesz pobrać.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jeden na pewno należy do DaFne. Co do pozostałych... No wielka szkoda, kiedy przepadają szablony, bo większość jest naprawdę pięknych i szkoda, by praca autora poszła na marne.

      Usuń
    3. Google trzyma kopię KAŻDEJ strony, ale nie wiadomo ile, więc jak Ci zależy pośpiesz się! :D

      Usuń
  6. Gratuluję Vain! :) Cieszę się, że zostałaś, zresztą nie było nawet mowy żebyś nie przeszła stażu pomyślnie! ;)
    Jeszcze raz serdeczne gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy notkę doda Lovvka? Ona już nie wykonuje zamówień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuje! :D Ale jestem też na moim blogu graficznym prywatnym (creativo-mundo.blogspot.com)! xD

      Usuń
  8. Poprałam szablon z Emmą W. z notki 468 na bloga http://labirynt-zranionych-dusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulację ;** cieszę się, że przeszłaś, ale szczerze to było pewne, bo masz przepiękne szablony

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. VAINXEATHE zrobiła mi przepiękny szablon i wgl gratulacje ! :)

    Blog: http://only-one-love-delena.blogspot.com/
    Wygląd: Chciałabym aby na szablonie widoczny był głównie Damon z Eleną(jak nazwa bloga wskazuje :) ). Będzie to historia ich miłości z przejściami i potężnymi trudnościami :P Gdzieś w oddali może pojawić się mały Stefan, małe zdjęcie Klaro (bo też będą wątki), ale to już nie koniecznie.. zależy jak będzie wyglądać, żeby nie było przepychu :)
    Co do kolorów to nie chcę jaskrawych czy zbyt żywych :P Chciałabym takie stonowane bardziej, w sumie takie mroczne, tajemnicze, a z drugiej strony romantyczne ;) ciemne kolory bardziej, ciemne odcienie :) Układ obojętnie ;)

    Cytat: "You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger.. I want you to get everything you're looking for.."

    Bardzo zależy mi na tym szablonie :) Bardzo proszę o wykonanie go, bo po ostatnim wykonanym przez was szablonie dla mnie jestem zachwycona :) Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją prośbę :)
    Proszę o odzew na GG : 28955237 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Rouge
      Zapomniałam o nim ;P
      Button już wstawiony ;)

      Usuń
  12. Witam, chciałabym zamówić szablon na bloga: http://kelijah-nowa-historia.blogspot.com/

    Zdjęcia: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130427024338/vampirediaries/images/0/0e/Elijahhhahah.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31100000/Kelijah-3-elijah-and-katherine-31178398-245-284.jpg
    http://i4.ytimg.com/vi/CopgjQEziK4/hqdefault.jpg

    Na szablonie prosiłabym napis: ,,Because if doubt in love ....... then why live?''

    Co do koloru, to... chyba normalne kolory :D
    Układ jest prawokolumnowy.

    Hasło: Rouge

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można tu złożyć (pod tym postem) zamówienie do Vain?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam szablon z notki 0475 "maybe" na adres http://price-dreams.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy