17 lipca 2014

[0574] Hopeful

(c) Moja

Hmm...no i co ja mam tu napisać. *Myśli* No dobra, no to może na początek, zacznę od "Hej". Więc jestem Nancy i zostałam nową stażystką na Wyimaginowanej, z czego jestem bardzo zadowolona i jestem dumna z siebie. Może przejdźmy do innych, ciekawszych rzeczy. Otóż mam 13 lat, więc raczej jestem najmłodsza. Zresztą jak zwykle, cóż mówić. Imienia nie zdradzę, bo go nienawidzę. Już na samą myśl mam dreszcze... choć w sumie nie jest najgorsze. Grafiką zajmuję się od 2 lat, no może troszkę krócej, ale nie chcę mi się tego liczyć - dobra, policzyłam i normalnie szok, szablony itp robię dopiero od 9 miesięcy, jestem zaskoczona. Poza tym uprawiam dużo sportów i lubię śpiewać. Ogólnie to chyba wszystko. A i powiem, że jestem bardzo miłą osobą, no dobra, tylko czasami. No i to koniec mojej długiej wypowiedzi (tak w rzeczywistości to nie jest długa, ale tak mi się jakoś napisało). Dzisiaj ze sobą przywiozłam 3 nagłówki i 2 szabloniki. Ostrzegam, iż nie jestem w tym najlepsza, co widać już u góry.
Zacznijmy od nagłówków:

 
To jest mój fawory, jest najlepszy *o* 

 

 

I czas na moje "perełki",które nie są już takie piękne.

 


I to już na tyle. Wiem prace nie są najlepsze i zdaję sobie z tego pełną sprawę. Powiedzmy, że przyjmuję to na klatę ;)

PS Jeśli chodzi o podpisywanie się na pracach, po prostu tego nie lubię, mi to zabiera tak jakby urok tej pracy i dlatego tego nie robię. 

Przyjęłabym kilka zamówień, oczywiście jak jakieś będą ;)

Pozdrawiam, Nancy

EDIT: Przyjęłam zamówienie od Curly Angel

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne szablony. ^^
      Najładniejszy jest trzeci nagłówek i ostatni szablon. c;
      Pomyślnego przejscia stażu na WG! ^^
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. jeju, ostatni szablon jest przepiękny! x

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że będą jakieś zamówienia, chociażby ode mnie:)

    Rodzaj zamówienia: szablon
    Adres bloga: http://zmienny-zayn-fanfiction.blogspot.com/
    Zdjęcia: (1) - http://4.bp.blogspot.com/-0uikknZ_rMs/UJKyWu4xfNI/AAAAAAAAASA/PKk9pZdSgPY/s640/5887_429e.jpeg
    (2) - http://media.fan2.fr/article-1776277-ajust_930-f1379757833/zayn-malik-nous-laisse-sans-voix.jpg
    (3) - http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Calum+Hood+5+Seconds+Summer+Visits+Radio+Show+OxrUruljidUl.jpg

    Cytat: "Keep your frien­ds clo­se, but ene­mies clo­ser"
    i powiedzmy, że napis "Variable" z drugiej strony
    Kolorystyka: ciemna z jakimiś czerwonymi lub wiśniowymi akcentami
    Układ: otwarty, a resztę zostawiam Twojej wyobraźni:)
    Hasło: English love affair

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Juhu, nie jestem najmłodsza :D
    Nagłówki bardzo mi się podobają :) Szczególnie trzeci, świetne kolorki i napis.
    W szablonach bardzo ładny css. Tylko włosy Emily na nagłówku trochę odstają od tła :/
    Ogólnie lubię Twoje prace.
    Pozdrawiam i życzę miłego stażu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejęłam pałeczkę co do lat XD
      Dzięki ;)

      Usuń
  6. Pobrałam szablon (http://funkyimg.com/i/GJGi.png) na bloga http://the-monster-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ► Rodzaj zamówienia: szablon :)
    ► Adres bloga : http://i-cant-let-you-go.blogspot.com/
    ► Jeśli chodzi o zdjęcia, to zdaję się na Ciebie ;) Chciałabym, aby na szablonie pojawiła się Lucy Hale i Louis Tomlinson
    ► Cytat na szablonie: "past is the worst enemy" podkreślając słowa "past" i "enemy" ;)
    ► Chcę, by szablon zawierał głównie ciemne kolory z akcentami mocnej czerwieni :) układ pozostawiam Tobie ;)
    ► hasło: alive ;)
    Trzymaj się i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy na Wyimaginowanej Grafice! Rozsiądź się wygodnie na wyimaginowanym dywaniku, a ja na spokojnie ocenie jakie tosty i grzanki nam przygotowałaś, poczynając od nagłówków.
    Na różowe, puchate jednorożce tańczące na tęczy, jakie to śliczne! Jest całkowicie bezbłędne, wykonanie nie pozostawia nic do życzenia. Dobra robota :) Pozostaje tylko problem natury... logicznej, na którą uwagi i tak nikt nie zwraca. Skoro "śpiewam tą smutną piosenkę" to czemu ona się uśmiecha? :O Ach, te internety!
    W drugim nagłówku ta modelka trochę niewyraźna, ledwo ją tam widać. Ale wciąż śliczne.
    No i ostatni nagłówek. Aż mi szkoda, że nie mogę sobie przybliżyć - taki maleńki ;_; Ale to nie jest źle, spokojnie. Chciałam się upewnić co do wymazania przy włosach modelki, ale w takiej rozdzielczości i tak nic nie widać. Bardzo fajnie dobrane stocki. Mój faworyt z nagłówków.
    Jeśli mowa o pierwszym szablonie to niezbyt kupuje ten odcień... brzoskwiniowego (?). Nie martw się, ja jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o kolorystykę. Bardzo fajny CSS, ale znowu ten pomarańcz przy tytułach gadżetów wydaje się niepotrzebny.
    No i kolejny szablon rozłożył mnie na łopatki. Świetne kolory w CSS - idealnie pasują do nagłówka. Są cudowne! Wymazanie postaci trochę... dziwne, ale jaki ciekawy napis z lewej! :D Mój ulubieniec.
    Koniec monologu. (Hura! Ta przestała zrzędzić! c:)
    Z wyimaginowanej poduchy,
    Kaeru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ocenę, a ten mały nagłówek był większy ale potem chciałam z nim zrobić szablon z układem zamkniętym i go zmniejszyłam i w ten sposób zamieniłam z tym większym i potem nie miałam tego większego XD

      Usuń
  9. Hej mam zamówienie które mam nadizeje, ze przyjmiesz,a le najpierw, żeby nie było tak po chamsku powiem co myśle o twoich szablonach. Zacznę od tego, że wszystkie są piękne.
    1 - podoba mi się ten nagłówek dlatego nie dziwię się, ze jest twoim faworytem, wszystko jest tam idealnie zrobione.
    2 - tu podoba mi się ta jakby ramka wokół tej dziewczyny, cały nagłówek wygląda magicznie? Wiem głupie, ale mi się wszystko kojarzy z magią.
    3 - i kolejny z rramką, tym razem widzę tu jakieś róże? Tym razem jednak klimat mroczny. Łapka w górę, uwielbiam takie klimaty.
    4 - już kocham ten szablon. Zacznijmy od kolorów, które nie bolą w oczy, ani nic, sa takie spokojne, a do tego jeszcze moja ulubiona gwiazda Dianna. Może to przez Glee tak ja lubię, albo przez to, ze miałam opowiadanie w którym grała główną role, ale uwielbiam ja, a także szablony z nią.
    5 - jak zobaczyłam urywek tego szablonu pomyślałam, ze ma jakies tajemnicze klimaty, ale jak włączyłam podgląd okazało się, ze nie za bardzo. No cóż każdy czasem przeżywa rozczarowanie. Ale to nie znaczy, ze szablon nie jest ladny, przeciwnie bardzo go lubię.
    Nie wsiem czemu tak ostro siebie oceniasz, szablony i nagłówki bardzo ładne, a pomyśl, ze połowa społeczności blogsfery nie umie zrobić nawet najprostszego szablonu.

    Okej zakończe już moje pochwały i przejdę do mojego zamówienia, mam nadzieje, ze je przyjmiesz mimo, ze nie jest o żadnym opowiadaniu i nie mam jeszcze zbyt wielkich wyobrażeń na temat jego wyglądu.
    Oczywiście wrazie czego służę pomocą, więc pisz.
    1. Rodzaj zamówienia - Szablon
    2. Adres bloga - http://lozavip.blogspot.com/
    3. Zdjęcia - na blogu będę pisać o swoich przemyśleniach na temat wielu rzeczy, ale myślałam o tym, by na środku dać coś jak kilka osób siedzących tyłem jak w kinie, albo coś podobnego.
    4. Kolor i układ - To zostawię tobie, zrobisz to według swojego uznania
    5. Cytat: adres bloga
    6. Hasło: Glee (wersja piosenki z serialu) - Don't Stop Believing
    7. kontakt: weraguzenda@gmail.com (pisz w razie czego)
    Mam nadzieje, ze przyjmiesz. Zyczę postępów w tworzeniu szablonów i pomyślnego przejscia stażu

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby ktoś pokazał mi te szablony, a później spytał ile daję Ci lat to na pewno pomyliłabym się sporo. Dobra robota, bo są naprawdę ładne. Najładniejszy nagłówek trzeci ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie witam nową stażystkę! Widzę, że mamy coś wspólnego, ja też nienawidzę swojego imienia :) Okazuje się, że jesteś najmłodsza, ale to tylko oznacza, że masz więcej czasu na zdobywanie doświadczenia, nie to co ja :) Nagłówki są ładne. Widzę, że nie jesteś fanką stocków :) Rozpoznaję znajome tekstury. Jedynie drugi nagłówek jest dla mnie trochę za jasny. Szablony są świetne, za css plusik że ho ho :D
    Zapowiadasz się na całkiem niezłą szabloniarkę ;D Oby tak dalej!
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Hii!
    rodzaj zamówienia: szablon
    adres bloga:http://twentyfivedayswithmra.blogspot.com
    link do zdj:http://data3.whicdn.com/images/126457127/large.jpg
    cytat na szablonie: I know you wanted to be loved’, ‘Darkness swallows a dying star.’, T’he voices follow you’
    kolorystyka i układ: Ogólnie, chciałabym, żeby szablon po prostu przykuwał oko, żeby nie dało się oderwać od niego wzroku. Układ jest mi obojętny, chciałabym coś oryginalnego. Co do kolorów, czerń, ciemny niebieski, z przebłyskami jasnego.
    hasło: Imagine Dragons- Demons
    kontakt: email; myakatlumaczki@onet.pl
    Moim zdaniem, Twoje szablony wcale nie są słabe. Twoje prace jakoś przypadły mi do gustu i nie mówię, tego żeby się podlizać! :) Jak nabierzesz wprawy, będziesz jeszcze lepsza niż jesteś i tak Cię podziwiam, bo masz 13 lat i robisz coś takiego, ja mam 16 i nie wiem jak to zainstalować haha. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 ostatnie najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega sprawa, przyznam, że właśnie tego szukałem. Wydaje mi się, że powinniście wszyscy rozwijać się w tym kierunku, dobrze wam idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobał mi się obraz czarno-biały z tymi dwiema dziewczynami :) Życzę weny twórczej na następne prace.

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy