17 grudnia 2014

[601] Blue heart

(c) Arachne

Witam was serdecznie, kochani! Znacie może określenie zimowa chandra? W moim przypadku mogła pomóc tylko zmiana środowiska, a ze w normalnym życiu nie jest to takie proste, zdecydowałam się na zmianę szabloniarni. I tak oto trafiłam tutaj. ;) 
Mam nadzieję, że moje prace nie będą aż takie złe jak zawsze i że od czasu do czasu nawet Wam się coś spodoba. Od razu uprzedzam, że właściwie odkąd pamiętam robiłam w Gimpie tylko szablony, także sygnatury i nagłówki to jak na razie moja pięta Achillesa. Pozostaje mi liczyć na waszą wyrozumiałość. PS: polecam piosenkę.


Wolny

Miałam nie przyjmować zamówień, ale w końcu to moja pierwsza notka, więc jako powitanie wybiorę sobie jedno lub dwa zamówienia.

EDIT! Przyjmuję zamówienia Fobos i mi illumini

16 komentarzy:

  1. No i jestem! (mam nadzieję, że zdążyłam i jestem pierwsza)
    Tak się cieszę, że w końcu mogę zobaczyć gdzieś twoją notkę. ;D
    Najbardziej podoba mi się szablon. Jest taki delikatny, no i ten układ zamknięty - to mój zdecydowany faworyt.
    Sygnatura też jest niezła. Podoba mi sie zdjęcie tej rudej, i cała kolorystyka - jest wyraźna, rzuca się w oczy ale one przez to nie bolą.
    Mieszane uczucia mam co do nagłówka, ale tylko przez to kto sie na nim znajduje. xd


    Ściskam cie i czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy, witamy :3 To po kolei: sygnaturka jest okey, ale nie podobają mi się kolory - po prostu niezbyt lubię żółty, to nie Twoja wina.
    Nagłówek: *.* Świetny. Chociaż... naprawdę nie ma nigdzie miejsca, żeby zmieścić duży napis, tylko na środku postaci? Dziwnie to wygląda, szczególnie że te mniejsze są oddalone.
    Szablon widziałam, bardzo fajny :) Nie wierzę, że naprawdę robisz grafikę w GIMPie, mi wychodziły same szkaradziejstwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny szablon!
    nagłówki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram: http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/159/c/1/zmw__czytaj_szeptem_by_yolittlejade-d7ljht0.png na bloga: http://carolinexx-zwiastuno-landia-emerald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram szablon [0460] Forgive me for being so blind (http://wyimaginowana-galeria.blogspot.com/2014/03/0460-forgive-me-for-being-so-blind_3589.html)

    Na bloga : http://look-into-your-soul-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się kolorystyka w nagłówku, ale sygnaturka jak i szablon są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny szablon, naprawdę cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka kochane chciała bym zamówić szablon

    -Rodzaj-szablon
    -adres bloga- http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/
    -Link do zdjęć-

    http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/Lucy-Hale-3-dawnlove92-35342392-2246-3370.jpg

    http://38.media.tumblr.com/72f86392aadca69e99ebd25ed089354e/tumblr_n3w09gMH6M1sa6mk4o8_500.jpg

    -Cytat- My happiness my beauty love
    -Kolor i układ- obojętne byle by był czarno biały,bać jasny tylko nie różowy
    -Hasło- Breath of Life

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon wolny jest naprawdę urzekający, ma coś w sobie. Te delikatne, pastelowe kolory tak chyba na mnie działają, a no i oczywiście, jak patrzę na bohaterkę w nagłówku to już się uśmiecham..świetna aktorka w dodatku piękna!

    Chciałabym złożyć zamówienie.
    1. Szablon
    2. http://forbidden-love-danger.blogspot.com/
    3. JUSTIN: http://favim.com/image/917634/
    KELSEY: http://live-with-one-direction.blogspot.com/2012/09/bohaterowie.html (trzynaste zdjęcie) lub to: http://www.fanpop.com/clubs/lily-collins/images/29167774/title/nylon-magazine-scans-hq-photo
    ogólnie chodził mi po głowie pomysł z przedzieleniem twarzy Justina na pół. Z tego składałby się nagłówek.Jedna połowa normalna ukazująca "normalne oblicze" te dobre, a druga te złe. Nie wiem czy byłabyś gotowa podjąć się tego wyzwania, ale jeśli nie to spokojnie pracuj z podanymi zdjęciami :)
    4. Your love heals my scars..
    5. Kolorystyka dość mroczna, ale nie chcę samej czerni. Może coś z dodatkiem czerwieni i nie wiem..srebrnego :) Myślę, że byłoby dobrze, mocno zarysowany nagłówek a reszta stonowanie.
    Układ, chciałabym by post był po środku, czyli trój-kolumnowy. Prosiłabym o specjalny wzgląd na etykiety, żeby jakoś ładnie było je widać gdy dodam je do gadżetów oraz mała prośba, by liczba wyświetleń była duża (tak jak mam teraz na blogu)
    6. Hasło: Breath of Life

    Z góry dziękuję i mam głęboką nadzieje, że przyjmiesz moje zamówienie, od dawna próbuję się ogarnąć, by ktoś je przyjął.. Button wstawię zaraz po otrzynaniu szablonu, ponieważ w obecnym kod html itd odmawia posłuszeństwa i gdy chcę coś dodać, wszystko się przesuwa i na siebie najeżdza, kompletnie nie wiem dlaczego. Mam nadzieję, że nie będzie stanowiło to problemu.
    Ściskam mocno i pozdrawiam :)
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  13. ► Rodzaj zamówienia: szablon
    ► Adres bloga: http://my-opinion-of-books.blogspot.com/
    ► Linki do zdjęć, które mają zostać użyte w szablonie: nie mam wybranych, ale wiem, jakie obrazki mogłyby się znajdować na szablonie (oczywiście nie musisz dodawać każdej ;) ): kosogłos lub coś innego kojarzącego się z „Igrzyskami Śmierci”, coś co symbolizowałoby „Harry’ego Pottera” i „Dary Anioła”, ogólnie coś związanego z książkami fantasy, książki, kieruj się cytatem
    ► Cytat na szablonie: Books are the window to world
    ► Kolorystyka i układ: kolorystyka nie za jasna, znaczy nie taka jak na Waszym szablonie i tym wolnym, coś ciemniejszego, ale nie mrocznego, chodzi o to, żeby łatwo się czytało posty, proszę też, aby po obu stronach były kolumny, a na któreś menu. Zależy mi, aby na szablonie nie było przepychu.
    ► Hasło: Breath of Life

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ► Rodzaj zamówienia: szablon
    ► Adres bloga http://youvegotmefeelingemotions.blogspot.com/
    ► Linki do zdjęć, które mają zostać użyte w szablonie :http://www.photoblog.pl/wizzle/171363585 szczególnie kocham te gdzie jest ona na huśtawce, z reszą wszystkie pasują które są na tym bogu(założyłam go specjalnie) są tam też takie jakby "tła" fajnie by byo jakbyś ich uzyła, wszystko jest oznaczone tagiem #szablon Justina zostawiam do Twojej dyspozycji ponieważ znalazłam mało zdjęć któreby pasowały, więc pozostawiam Ci zenie wolną rękę .
    ► Cytat na szablonie : głównym napisem miałby być"You've got me feeling emotion..." i gdzieś z boku słabo widoczny "deeper, than I've ever dreamed of"
    ► Kolorystyka i układ- coś przejrzystego, jasne kolory albo biało czarny, , dziewczyna jest lesbijką więc w nagłówku fajnie by było gdyby byli do siebie odwróceni. jakiś fajny css na zdjęcia, ponieważ chciałabym je często wrzucać, błagam Cię tylko o to żebyś nie używała zielonego. Chciałabym żeby pasek boczny był po lewej stronie,
    ► Hasło Breath of Life

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy