12 kwietnia 2015

[0623] Burn my bridges down


Witajcie, kochani! Wracam dzisiaj do was po dość dłuższej przerwie i to z samymi zamówieniami, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Na przeprosiny mam dla was ten piękny gif. <3 Ryan... 
No dobrze, u mnie dość spokojnie. Niestety dziś jest ostatni dzień moich ferii świątecznych, więc trzeba wracać do szkoły, co ani trochę mi się nie uśmiecha. Nienawidzę ludzi... Takie tam refleksje odludka.
Muszę się przyznać, że jestem ogromną fanką superbohaterów, dlatego chłonę wszystko, co tylko mogę; włącznie z Flashem, Daredevilem (jezu, dziewczyny! Czy tylko ja sądzę, że Matt w tej masce jest taaaki seksowny?!) i wszystkim, co wyjdzie ze stajni Marvela. Dlatego ledwo mogę usiedzieć w miejscu w oczekiwaniu na Avengers: Age Of Ultron. Nie wiem, czy wiecie, ale Spider-Man został podzielony między dwa studia (w tym Marvel), przez co seria Niesamowity Spider-Man nie zostanie ukończona. Cierpię i cieszę się jednocześnie, bo w końcu kocham Andrew i Emmę jako Petera i Gwen, jednak mimo wszystko wizja Pajęczaka u boku Ironamana czy Thora zdecydowanie góruje. 
No, dobrze, mam nadzieję, że moje wypociny nie uśpiły was z nudów (WSTAWAĆ!) Zapraszam do szablonów. ;)

Zamówienie Artis

Zamówienie Grafit Z Ołówka

Zamówienie Gabby 163
Zdecydowany faworyt. Strasznie podoba mi się nagłówek. ;)

Zamówienie Discord Crous
Lilly, Depp, wszystko <3 Strasznie podobają mi się złote liście obok głów Lily i Johnny'ego. Dla niedomyślających się: to miały być wieńce laurowe ;)

Nagłówki


Kolejka na mojej podstronie jest zamknięta, ale będę wdzięczna za propozycje pod notką. ;)

12 komentarzy:

  1. Zamówienie dla Artis - przegenialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i musiałam czekać- i prawdę powiedziawszy w pewnym momencie zwątpiłam- ale było warto. Normalnie aż nie mogę uwierzyć to jak przecudny jest mój szablon. Genialna jesteś dziewczyno:*
    A tak z innej beczki to ja też jestem fanką około Marvel'owskich tworów choć akurat Daredevil'a nie miałam jeszcze okazji oglądać ale może dzięki tobie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pobieram szablon na http://historia-pisana-szeptem.blogspot.com

      Usuń
  3. <3
    <3
    <3
    <3
    :*
    Dobra, koniec czułości XD Bardzo podobają mi się ostatnie dwa zamówienia i ostatni nagłówek. Oczywiście, ze względu na kolorystykę, ja rzadko kiedy zwracam uwagę na coś innego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowow! Skąd Ty wiesz, o czym ja myślę? Ty magiczna jesteś, nie wiem jakim magicznym cudem wiedziałaś, że TO jest idealne! <3 KOOOCHAM! Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. SLICZNIASKIE TE SZBLONY. Wow. A najlepszy dla Discord Crous wedlog mnie. No i slliczny naglowek. Ten 1 ;*
    A tak poza tym tez ubustwiam wszystkie Marvelowskie produkcje.
    I kocham Lokiego....

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szablony/zamówienia ! <3 Kocham wszystkie. :D Boże, tak Matt idealnie i seksownie wygląda w tej masce i ... bez koszulki ! :D *-* Po prostu z Charlie'm trafili w samą dziesiątkę, że go wybrali do tej roli <3 Nie dość że ma sześciopak, świetny głos to jeszcze ogólnie jest zajebisty. Też nie mogę doczekać się Avengersów ! Już nie długo <3 Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób szablon z DareDevil'em ! <3 Chętnie zobaczyłabym Charlie'go na szablonie :)

      Usuń
    2. Jestem pewna, że pojawi się w następnej notce! ;)

      Usuń
  7. Arachne,
    Powiem wszystko bez ściemniania. Jak tylko strona mi się ładowała powtarzałam w myślach: " Oby było dobrze, oby było dobrze ". Ale kiedy zobaczyłam szablon gały wylazły mi z docelowych miejsc, musiałam sklejać je w glutowate kulki i wracać do orbit! Kobieto, masz niebywały talent, którego Ci nawet trochę zazdroszczę... Jednym słowem, biorę do siebie już dzisiaj bez jakichkolwiek wahań. Oprócz mojego, bardzo podoba mi się szablon dla Artis i Gabby 163, faktycznie super ładne. W każdym bądź razie za mój bardzo dziękuję i jestem Ci dozgonnie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, naprawdę świetna robota! Nie mam pojęcia jak Ty to robisz. :D
    Nagłówek z Avengers wygrywa, bo też ich uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Umieram z nadmiaru piękna.
    Kurcze, Arachne, szablon jest genialny. Nie wiem, jak Ci dziękować.
    Naprawdę warto było czekać.
    Idę pobierać.

    xoxo
    Channelle (kiedyś Discord)

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy