11 sierpnia 2015

[0640] Tell me baby who you're flying with

Nie podoba mi się napis, ale musiałam ją wrzucić bo Tayler :3


Witam! Jestem Muffy i przez następny miesiąc będę wrzucać tu moje pracę, jako stażystka ^^

Dobrze, jeśli mamy powitanie już za sobą przejdźmy dalej. Na początek nie mam tego za dużo. Dwa wolne szablony, trzy nagłówki i powyższą sygnaturkę.







Mam nadzieje, że prace nie są takie złe i przyjmiecie mnie ciepło!
Czekam na opinie! :)

Muffy xx

PS: Nawet nie wiecie, ja strasznie stresowałam się tą notką :)






8 komentarzy:

  1. Witam Cię serdecznie Muffy w załodze Wyimaginownej Grafiki po raz kolejny! :D Mam nadzieję, że przez miesiąc popracujemy nad kilkoma rzeczami i dalej będziesz mogła się rozwijać już tak jak ci się podoba, bo to takie zajęcie, że człowiek nigdy nie przestaje się uczyć :) Zacznę po kolei.
    Pierwszy szablon: Popracowałabym nad napisem, bo trzeba się trochę wysilić, żeby go odczytać. Ogółem wszędzie popracowałabym nad napisami - zmora wszystkich grafików. Nie przejmuj się :D Poza tym nie mam nagłówkowi nic do zarzucenia. Przejście mogłoby być trochę płynniejsze, ale to już czepianie się na upartego. Najważniejsze jest, że tworzy spójną całość. Jeśli chodzi o CSS to jest bardzo dobrze. Ja może użyłabym w nim innych kolorów, ale to twój szablon :) Tekst jest czytelny, wszystko jest ok. Te strony miały być tak daleko od siebie?
    Drugi szablon: Omniomniomniomniom. Nagłówek to wielki atut tego szablonu (poza napisem ^^'). Wielki plus za kolorystykę, bardzo mi się podoba. A szablon klimatem przypomina mi trochę moje stare szablony. Tylko twój nagłówek ma zdecydowanie lepszy :) Bardzo dobra robota, Muffy!
    Nagłówek 1: Przyznaj się, Muffy, ile tu jest teksturek? ^^ Dużo się dzieje w tle i wydaje mi się, że gdybyś pozbyła się tych kresek całość wyglądałaby mniej chaotycznie. Za to bardzo ładne wycięcie postaci :)
    Nagłówek 2: Napis "We'll never ..." wygląda bardzo dobrze tak przekrzywiony. Warto podążać za liniami nagłówka, wtedy napisy wyglądają na jego część, a nie na "napisy na nagłówku". Tutaj ci się to udało :) Trochę niepokoją mnie brzegi. Nie mam pojęcia co się tam stało O.o
    Nagłówek 3: Najlepiej zrobiony napis z całej notki (całościowo). "Right" można zrobić trochę większe, żeby nie niknęło tak przy tych kwiatkach. Tło zdecydowanie lepsze od tego na pierszym nagłówku. Ja jestem na tak! :D Ogółem najlepszy nagłówek z tych trzech.
    Jeśli zaś chodzi o sygnaturkę to sama dobrze wiesz :)

    Całą notkę oceniam dobrze. Spisałaś się na medal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I dodaj 0 do tytułu notki :) [0640]. Nie wiem czemu wszyscy o tym zapominają :D

      Usuń
    2. Jejku, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam ten komentarz!

      Tak, napisy to zdecydowanie najtrudniejsza część robienia nagłówków, ale mam nadzieję, że z czasem nie będzie to już takie upierdliwe. Z wymazywaniem krawędzi zawsze mam problem i najczęściej tego nie robię i zamiast pełnego szablonu zostaje tylko nagłówek ;-;

      W pierwszym nagłówku jest tylko 6 tekstur, ale są one bardzo dużo razy powielane i to dlatego może się tak wydawać :D

      A co do krawędzi w drugim nagłówku to niestety wina tekstur i koloryzacji. Chciałam uciąć nagłówek, żeby nie było ich, ale wtedy miał on bardzo niestandardowe wymiary i wyglądało to nie za fajnie, tak więc zostawiłam go w spokoju ^^

      Tytuł notki już poprawiony!

      Bardzo dziękuję za komentarz, Muffy xx

      Usuń
  2. Kocham Twój ostatni nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram szablon 0630 na bloga: my-own-light-calumhood.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram szablon 0547 na bloga: obiecanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystałam ostatni nagłówek do stworzenia szablonu : http://oi62.tinypic.com/22x5f.jpg

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy