28 września 2015

[0647] Please, don't kill me...


Zanim ktokolwiek postanowi zastosować drastyczne środki i odkryć w sobie prawdziwą bestię musi wiedzieć, że bardzo mi przykro. Naprawdę. Nie ma dobrego usprawiedliwienia na moją ogromną obsuwę, ale być może udobrucha Was moja wymówka, że to wszystko przez sprawy związane ze studiami, przeprowadzką i może przymkniecie też oko na to, że maczała w tym palce odrobina mojego lenistwa. Notka co prawda miała pojawić się już wczoraj, ale cały wieczór tyłek zawracali mi goście i nie miałam większej chwili, żeby przysiąść i napisać notki. Ale już jestem i ruszam tyłek do roboty! Niestety, tutaj kolejna zła wiadomość: dziś tylko dwa szablony na zamówienie (nie zabijajcie!, ale miałam sporo zaległości).


IamOnlyDarkAngle
podgląd | pobierz [slow download]


Małgorzata Grzegorczyk
podgląd | pobierz [slow download]


Kochani, niestety na dzisiaj to tyle, jednak zanim mnie powiesicie musicie wiedzieć, że zamierzam dodać kolejną notkę całkiem niedługo ( kilka następnych szablonów jest w trakcie realizacji ). Poza tym, no wiecie... U mnie pada, leje i w ogóle pogoda jest wystarczająco do dupy żebyście jeszcze Wy musieli się na mnie złościć. Do zobaczenia niebawem! Uwielbiam Was. ;D


4 komentarze:

  1. Pierwszy szablon mi się podoba, jedyne co bym zmieniła to napis, ale to już zależy od gustu ♥
    Do drugiego natomiast nie mam jak się przyczepić <: Świetny :))
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z mój szablon jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy