13 sierpnia 2012

[0410] Wygląd jest zwodniczy



Kiedy zabierałam się za ten szablon, z góry byłam nastawiona na "nie". Już kiedy zobaczyłam zdjęcie, z którego mam go zrobić - wiedziałam, że to będzie ciężkie zadanie. Okazało się jednak, że jedna ładna tekstura i nawet tak bardzo nie widać, że połowa głowy Damona jest dorysowana, a te jego loczki to wcale nie loczki.

Zamówienie dla: zbior-ksiag.blogspot.com


Wklajałam, wymazywałam, obracałam i zakrywałam nowym zdjęciem. Jak na tak prosty efekt końcowy, pracy było wiele. 
Koniec końców szablon okazał się za mały, musiałam więc go odrobinę rozciągnąć. Nie wydaje mi się jednak, żeby  jego jakość ucierpiała. 

Szablony wolne

Wygląd jest zwodniczy

Przed siebie

Pay the price for your beatrayal


Limitu zamówień nie ma. 

15 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon ma w sobie to coś, niestety na temat drugiego nie jestem w stanie się wypowiedzieć, bo nie mogę go otworzyć O.o

    Z wolnych najbardziej przypadł mi do gustu drugi, chociaż to nie moja tonacja jeśli chodzi o kolory :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, coś nie tak było z linkiem. Jednej literki zabrakło, ale teraz jest już dobrze.
      Dziękuję za opinię.

      Usuń
  2. Witajcie :)
    Mam pytanie : czy robicie również karty bohaterów na blogi? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
    Bardzo ładne szablony ;) Najbardziej przypadł mi do gustu 2 wolny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że karty bohaterów nie byłyby żadnym problemem.

      Usuń
    2. W takim razie lecę się wpisać do zakładki ,, Zamówienia " i dziękuję bardzo za odpowiedź ;)

      Usuń
  3. Szablony jak zwykle piękne ale proponowałbym ująć w regulaminie to czy oprócz szablonów na blogspot robicie też na inne portale typu onet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To doskonała propozycja, już się za to biorę :)

      Usuń
  4. hej, istniałaby możliwość zrobienia kilku kart postaci? byłabym bardzo wdzięczna : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłyście szeroką listę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układ -> Archiwum bloga-> Edytuj-> Styl-> Menu rozwijane

      Usuń
    2. Niekoniecznie w ten sposób :)

      Usuń
    3. Trzeba pobawić się w html-u :3 Polecam instrukcję na zaczarowane-szablony. Uprzedzam, że jest trochę bawienia z tym. C;

      Usuń
  6. Bardzo, bardzo ładny szablon główny. ładnie wkomponowane strony - podoba mi się! :)
    Co do notki: w Zbiorze Ksiąg fajnie przechodzi nagłówek w tło - to bylo zamierzone, czy przypadek? ;)

    zapraszam do mnie: brednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne szablony, zdecydowanie najbardziej podobają mi się dwa ostatnie :> byle tak dalej, bo twoje pracę za każdym razem są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za szablon! Jest po prostu cudowny! Nie wiem czy takie proste słowa wynagrodzą całą włożoną w niego pracę, ale naprawdę jestem nim zachwycona. Jeszcze raz bardzo dziękuję! ;** [zbior-ksiag]

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy