15 sierpnia 2012

[0411] Boom boom, boom boom



By pobrać folder, kliknij na Download file po prawej stronie. 

Miało być jasne na zewnątrz, a ciemne w środku. Dupa blada, bo jest odwrotnie. Szablon trójkolumnowy, ale tę prawą kolumnę po prostu zignoruj. 

Czemu mam wrażenie, że czegoś zapomniałam tutaj dodać?



By pobrać folder, kliknij na Download file po prawej stronie. 

O, ten mi się podoba, chociaż... Mam takie wrażenie jakby był lekko oczojebny...



By pobrać folder, kliknij na Download file po prawej stronie.

Kategoria: kobiece, celebryci, delikatny

Obecnie szablon ten możecie podziwiać na moim nowym blogu, na którego serdecznie zapraszam

De facto na szablonie jest aktorka i de facto powinnam przypisać ten szablon tylko i wyłącznie tej kategorii, ale nie mogę, bo moim zdaniem jest trochę uniwersalny - opowiadanie, notatnik... Whatever you want to, people :) 

Mało skomplikowany, ale duży rozmiarowo. I tego się trzymajmy :D

Kredyty:

onixa.dA.com, miyavi.dA.com, valentinakallias.dA.com, love4art.dA.com, loloo.dA.com, alegsa.dA.com, carllton.blog.onet.pl, TiaraMia.dA.com, inconditionally.dA.com, cittating.dA.com, camiluc.dA.com, 

Ende

6 komentarzy:

  1. Wcale nie jest oczojebny. Właściwie to uwielbiam taką kolorystykę:) I muszę przyznać szczerze, że szablon jest o wiele lepszy niż się w ogóle spodziewałam:)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o pobranie wcześniejszego szablonu z notki 409, to nie miałam żadnych problemów. Jeszcze raz dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, ale super :) Uwielbiam je. Chwilowo mam zrobione trzy, ale nie wiem czy je opublikować. To jest bardziej jakby próba zrozumienia blogspotu. Zaraz sprawdzę czy w ogóle pasują. Mamy wklejać do galerii szablony czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie... Szablony do galerii będę wklejać sama z Lizz, dlatego chciałabym, żeby pod avkiem znajdowała się nazwa kategorii, bo to ułatwi pracę :)

      Usuń
  4. Dziękuje. Szablon jest śliczny. Odwrotność kolorów wcale mi nie przeszkadza. Bardzo lubię to zestawienie :3 Jak dla mnie odwaliłaś kawał dobrej roboty. Dziękuje za poświęcony czas i zajrzę tu na pewno. Życzę wielu inspiracji! :D
    [magic--teras.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. pobieram szablon z Victorią Justice na swojego bloga: http://am-i-ready-for-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szeroka lista

Obserwatorzy