9 marca 2013

[0467] Love Drunk...

No dobra, parę zamówień (dawno nie robiłam przez to wolnych ;P)
Nie są idealne, ale no okej, niech będzie xD

{pobierz}
Nie wiem czy o coś takiego Ci chodziło...


Jestem z niego zadowolona. Mimo iż byli tu chłopcy z 1D (jestem Directionerką), nie miałam pomysłu na ten szablon, ale jakoś samo przyszło :D Spójrzcie na efekt dziewczyny z prawej (Barbary Palvin ;)), przypomina mi on szablony Lizz Kaviste.

Z tego także jestem zadowolona ;)

:/ Raczej zadowolona nie jestem, robienie szablonów z więcej niż trzema postaciami to nie moja bajka. Wydaje mi się, że jakość zdjęcia z Niallem jest taka, jaka jest i to psuje efekt, ale zrobiłam trochę topazem ;D

Zamówienie na: fashionbydux.blogspot.com
Nie wiedziałam jak mi to wyjdzie, ale wyszło bardzo dobrze i w dotatku ten mój nowiutki topazik ;) (No i musiałam go powiększyć, ale i tak jest fajnie... a to jest dziwne :O) Mój faworyt z tej notki :)
Wejdź proszę w "Szablon" -> "Dostosuj" -> "Zaawansowane" -> "Dodaj arkusz CSS" i wpisz:
.comment p {background-color: #c27ba0;}
.comment p {border-radius: 90px 0px 90px 0px;}
.comment p {padding: 22px;}
.comment p {opacity: 0.8;}


I znów wspaniały topaz, ahh ;)

Dobra, Lizz, to wszystkie zamówienia z mojej strony :)

PS I jak wrażenia? Tylko ostatni szablon był robiny w Photoshopie, reszta w Gimpie, z którym mam styczność po raz pierwszy :/ Ale już odzyskałam Photoshopa, dzięki Astrid ;)

EDIT
stupid rainbow ♥ chciałaś większą Chachi, to proszę: klik

18 komentarzy:

  1. Hej :) jestem ze stupidrainbowstory.blogspot.com z tego szablonu 4, chciałabym abyś zwiększyła zdjęcie blondynki, bo ona odgrywa główną rolę i chciałabym ją większą jeżeli można. Reszta jest genialna :*
    Stupid Rainbow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chachi, no tak, był robiony jeszcze w Gimpie, a tam nie ma opcji zwiększania zdjęć, jest tylko zmniejszania (bądź ja jestem taka głupia), ale jak już odzyskałam Photoshopa to mogę to zrobić, ale wersję z warstwami usunęłam, więc modle się by w tym koszu była, znaczy, nie usuwalam jej na zawsze, to pewne, ale mój tata, który aktualnie siedzi przy komputerze na 99,9% tego nie usunie, więc jak znowu będę na kompie to to zmienie ;)

      Usuń
  2. Szablony są w porządku. W pierwszym przede wszystkim czepnęłabym się tego, że ramka całkowicie nachodzi na twarz modelki. Można by za pomocą specjalnego kodu umieścić ją niżej.
    PS Zmień numerek notki, powinno być 0467 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jak się zjedzie w dół to już ramki znikają ;)
      P.S.: Bo już od tak długiego czasu przetrzymuje ten post, że aż nie zauważyłam :O Mam do Cb prośbę. Zmienisz ten numerek? Bo ja jestem na telu -,.,-

      Usuń
  3. KOCHAM CIĘ ;***
    SZABLON JEST WPROST IDEALNY *.*
    BARDZO, BARDZOO CI DZIĘKUJĘ <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.N.I.E?? ;( Ojej, dziękuję, jesteś wspaniała.
      Oj, nie dziękuj, nie masz za co, w sumie to ja powinnam dziękować Tb, że mnie za ten szablon nie zabiłaś ;)

      Usuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsze zamówienie. Jest proste i eleganckie. W drugim można było zrobić inne przejście z nagłówka do tła zewnętrznego, teraz trochę za mocno się to odcina. Trzeci i czwarty wydają mi się trochę za puste. W piątym użyłaś wspaniałego zdjęcia, a topaz jeszcze bardziej podkreślił jego wyjątkowość (szczególnie maskę na twarzy dziewczyny).
    Szósty podoba mi się głównie za równomierną kolorystykę i użytą teksturę nad tłem posta. Jest taka delikatna, stanowi idealne zakończenie nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zgłosić, że mam w domku internet i moge wykonywać zamówienia :D Więc odwołuje urlop.
    Co do szablonów ostatni jest najlepszy. Pobaw się nieco bardziej z przejściami zdjęć, tła itp bo nie jest zbytnio jednolite, tak to ja odbieram, ale ja to tam jestem strasznym pikselowcem, wszystko musi być cacy X)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna? Ciężko pracowałaś i zasłużyłaś na odpoczynek :D Będziemy Cię potrzebowały z pełnią sił po oficjalnej zmianie regulaminu :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękujemy Ci za szablon. Jest przepiękny tak jak reszta szablonów wykonanych przez Ciebie. Masz Wielki talent.
    Bardzo, ale to bardzo dziękujemy.
    Pozdrawiamy Ciebie i całą załogę,
    Aubree & Sian, xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy szablon jest zdecydowanie najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj, a ja zmieniam styl robienia szablonów i wyśle ci na maila mój nowiutki, pierwszy tościk w tym stylu, skrytykujesz? xD

      Usuń
    2. Jasne! Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  8. Dziękuję serdecznie za śliczny szablon fashionbydux ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Okey bardzo dzięki, jest świetny Edit ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jak mam go pobrać?

      Usuń
    2. Kliknij '{pobierz}' pod miniaturką, a później 'Pobierz plik', następnie wstaw tak jak pisze w zakładce 'FAQ' :)

      Usuń

Szeroka lista

Obserwatorzy