6 marca 2013

[0465] Made of greed

Dobry wieczór. Nie wiem, czy mogę już dodać post, czy nie, więc go dodam, a co tam. Nie wiem też czy mam się tłumaczyć. Trudno. Także z tego, co wiem, zostałam przyjęta do załogi. Nie mam pojęcia jakim cudem, ale jakoś się to stało i jestem zaszczycona. Nie będę się przedstawiać ani pisać nic o sobie. Bo po co? Chciałam tylko szybciutko dodać szablony, więc oto one:





Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałam i wszystko jest na swoim miejscu. Co do nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy. Tak sądzę. 

26 komentarzy:

  1. Kolejna stażystka! Jak miło mi cię poznać!
    Szablony bardzo dobre jak na pierwszą notkę. Wszystkie ładne i dopracowane. Co tu się długo rozpisywać - smaczne tosty i tyle :D
    Nic się nie zapowiadało na nową szabloniarkę, ale to może i lepiej. Niespodzianka się udała. Patrząc na szablony zazdroszczę talentu. Prosiłabym tylko o podstawowe informacje :) od kiedy tworzysz i z jakiego programu korzystasz. Masz zadatki na kogoś wielkiego. Z niecierpliwością czekam na kolejne wypieki :D
    Pozdrawiam,
    Happiness ^^
    PS. Szablony mogę lepiej skomentować rano. Teraz sen mnie bierze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo! Tworzę na pewno dobre trzy lata. Nie jestem w stanie powiedzieć ile konkretnie. A używam photoshopa cs5. :)

      Usuń
  2. Dostalas sie tu dzieki mnie! Moj urok osobisty dziala cuda!
    Szablony fajne, zreszta znasz moja opinie z gg.
    Luv ya. :33
    Eve.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię za szablon nr 2 i 3 - są cudne <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne szablony. Niesamowite, kolejna stażystka z wielkiem talentem Wróżę ci świetlaną przyszłość na tej szabloniarnii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa stażystka? A ja nic nie wiem? O__o Ekhem ... Yadier się przyda na kolejne spotkanie z Lizz. O tak, z pewnością.
    W każdym razie bardzo miło mi powitać Cię w naszej piekarni! Jako stażystka możesz otrzymać wyimaginowane krzesełko podpisane twoim imieniem oraz kaflowy piecyk do pieczenia tostów :) Jako pełnoprawna szabloniarka (czego Ci z całego serca życzę) możesz otrzymać własny, wyimaginowany, podgrzewany, obrotowy fotel z masażem i elektryczny piec z różnymi bajerami :D To tyle drogą informacji, gdyby Lizz Ci czegoś nie przekazała.
    Nawiązując do szablonów... tfu! Mam na myśli tosty oczywiście. Widać, że nie zostały wykonane przez osobę początkującą. Należałaś wcześniej do jakieś szabloniarni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Raz zostałam przyjęta do jednej szabloniarni, ale nie dodałam tam żadnego szablonu. Jestem jedynie aktywna na dA. :)

      Usuń
    2. Widzę, że należysz też do mystery-graphic. Może to zabrzmi okrutnie, ale zarówno na dA jak i na tej drugiej szabloniarni będę Cię obserwować bardzo uważnie :)

      Usuń
    3. Ano należę. Coś nie tak? :)

      Usuń
    4. Ależ skąd :D Cieszy mnie bardzo, że masz taki zapał. Bardzo podobają mi się Twoje pracę i chciałabym też poprzyglądać się temu co tam tworzysz :)

      Usuń
    5. Haha, dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  6. Mam pytanie; Jak skonczył Ci się próbny CS5 i wpisałaś kod seryjny to jak stworzyłaś te takie konto?
    A co do szablonów, są przesliczne i miło mi że mamy nową stażystkę, życzę Ci miłego pobytu u nas, a po miesiącu wymiany krzesełek i piecyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam photoshopa portable, bez żadnych kodów i zakładania kont :)

      Usuń
    2. Nie chciałam byś usuwała ten post, po prostu chciałam Cię o tym poinformować :)
      Myślę, że się nie obraziłaś ;)

      Usuń
    3. Ejj no, nie obrażaj się, nie chciałam by tak wyszło :(

      Usuń
    4. po to jest szeroka lista, żeby ogarniać posty, więc ci, którzy nie widzieli swoich 'zamówień' na pewno by je znaleźli.

      Usuń
    5. Ohh, przepraszam, jestem na telu i nie zauważyłam jak Lizz lub Kaeru uzupełniła szeroką listę, kurczę, teraz mi tak głupio :/ Przepraszam, zgoda? :)
      P.S.: A rozkazuje Ci dodać ten post! ;)

      Usuń
    6. więc następnym razem trochę ogarnij, a nie rzucasz się do ludzi :)

      Usuń
    7. Przepraszam :)
      To co, zgoda? ;)

      Usuń
    8. ile masz lat, że jeszcze pytasz o takie rzeczy? :o

      Usuń
    9. A co? :O Nie pasuje? ;)

      Usuń
    10. Po prostu chcę się upewnić :)

      Usuń
    11. To dobrze! No bo na szablonarniach chodzi o to by się dobrze pracowało ;D

      Usuń

Szeroka lista

Obserwatorzy